LEAN Circle K biznesa centrā un degvielas uzpildes stacijās


Oktobra sākumā BEA biedriem tika piedāvāta lieliska iespēja apmeklēt “Circle K Latvia” un ‘’Circle K Business Centre’’.   Asociācijas biedriem biežāk tiek sniegta iespēja  aplūkot efektivitātes paaugstināšanas piemērus ražojošajos uzņēmumos,  Šoreiz Circle K piedāvātā iespēja uzzināt kā darbojas LEAN un citas metodes servisa centrā un  Degvielas uzpildes stacijās nodrošināja pasākumam augstu apmeklētību.

Līdz 2017.gadam lielākajai sabiedrības daļai Circle K bija zināms kā SIA “Statoil Fuel & Retail Latvia”. Pasākuma laikā tika sniegts  ieskats zīmola maiņas procesā, kas arī bija ļoti saistošs temats klātesošajiem. Īpaši ir vērts atzīmēt to, ka arī zīmola maiņas procesā ļoti svarīgs posms ir uzņēmuma darbinieki, kuri ļoti aktīvi tika iesaistīti pārmaiņu procesā.

Pasākuma pirmajā daļā uzzinājām , kas ir Circle K biznesa centrs, kādas ir tā funkcijas, kādus pakalpojumus tajā piedāvā. Servisa organizācijai ārkārtīgi svarīga ir nepārtraukta, ātra un kvalitatīva pakalpojumu nodrošināšana, kas veicina klientu apmierinātību par saņemto pakalpojumu. Miķelis Bendiks aizrautīgi stāstīja par darbinieku un robotu lomu servisa centra ikdienā, par ieguvumiem no robotizācijas, par nepārtrauktu uzlabojumu procesu, kas ir kļuvusi par servisa centra ikdienu.

Lai uzņēmums spētu saviem iekšējiem un ārējiem klientiem nodrošināt izcilu servisu, tas cenšas sniegtajos pakalpojumos panākt līdzsvaru starp kvalitāti un efektivitāti. To palīdz sasniegt LEAN kultūra uzņēmumā kā arī procesu automatizācija, kurā liela nozīme ir procesu robotizācijai. Par procesu robotizāciju Circle K biznesa centrā vairāk varat uzzināt izlasot efektivitātes stāstu “Jaunie kolēģi – roboti!”.

Circle K Latvia reģiona vadītājs Armands Žubulis iepazīstināja ar stacijās pielietotajām LEAN metodēm. Šoreiz pasākuma otrajā daļā dalībniekiem nebija ierastie grupu uzdevumi, bet tā vietā tika sniegta iespēja klātienē aplūkot kāda loma  LEAN ir degvielas uzpildes stacijās. Šī dalībniekiem bija lieliska iespēja gan kā klientiem, gan  kā nepārtrauktu uzlabojumu ieviešanas speciālistiem uzzināt vairāk degvielas uzpildes staciju darba ikdienu. Stacijās bija iespēja novērot tādas metodes kā 5S, YIT, baltās tāfeles, FIFO un citas.