Nepārtrauktu uzlabojumu kultūras ieviešana DNB servisa centrā 21.03.2019.


Šī gada 21. martā aicinām uzzināt vairāk par vēl vienu servisa centru Latvijā - DNB Bank ASA - un to, kā viņiem līdz šim veicies ar nepārtrauktu uzlabojumu kultūras iedzīvināšanu.

2012. gadā DNB BANK ASA, kas ir lielākā finanšu institūcija Norvēģijā, izveidoja DNB Rīgas servisa centru. Galvenais DNB Rīgas servisa centra mērķis ir nodrošināt augstākā līmeņa servisu bankas klientiem Norvēģijā. Uzņēmumā tiek piekopts skandināvu menedžmenta stils un radīta draudzīgi, dinamiski un uz cilvēkiem orientētēta darba vide. Piecu gadu laikā kopš tā dibināšanas, DNB Rīgas servisa centra darbinieku skaits ir pastāvīgi palielinājies un šobrīd tajā strādā 300 darbinieki.

Dienas kārtība:

12.45 - 13.00 Ierašanās pasākumā
13.00 - 13.30 Atklāšana, BEA jaunumi, par DNB ASA
13.30 - 14.15 Ekskursija
14.15 - 14.30 Kafijas pauze
14.30 - 15.15 LEAN SetUp + SuperUser
15.15 - 15.30 Kafijas pauze
15.30 - 16.30 Grupu darbs
16.30 - 17.00 Diskusijas, noslēgums
 

Uzņēmuma adrese: 

Gustava Zemgala gatve 74 k-1, Rīga, LV-1039, Latvia, A ieeja

Automašīnu novietošanas nosacījumi:

Auto novietošanas vietas un nosacījumi – maksas stāvvieta noradītajā adresē – EuroPark autosstāvvieta.

! Dalība pasākumā BEA biedriem par brīvu.

! Dalība pasākumā 1 viesim no katra uzņēmuma.

! Piesakoties mācībām dalībnieks piekrīt, ka pasākuma norises laikā dalībnieks var tikt fotografēts vai filmēts, un iegūtās fotogrāfijas var tikt izmantotas asociācijas publicitātes materiālos mājas lapā un sociālajos tīklos. 
 

 

 
Pieteikšanās slēgta!