Ierosinājumu sistēma "Got it!" SBS Latvia 25.06.2019.


Priecājamies paziņot, ka negaidīti ir nācis piedāvājums no mūsu eksperta Vladislava Sorokina, kurš pārstāv Solvay Business Services Latvia, doties pieredzes apmaiņas vizītē un uzzināt par tur ieviesto ierosinājumu sistēmu "Got it!".

Solvay Business Services Latvia (SBS) ir starptautisks ķīmiskās rūpniecības uzņēmums, kura galvenais birojs atrodas Briselē. 2015. gadā uzņēmuma pārdošanas apjomi sasniedza 12.4 miljardus EUR . SBS ir globāla kompānija, kas strādā visos pasaules reģionos. Pasaulē SBS ir apmēram 145 ražotnes un aptuveni 30 000 nodarbinātie.
Rīgā strādājošais uzņēmums SBS apvienoto pakalpojumu centru, kas "Solvay" nodrošina pakalpojumus finanšu, personālvadības, iepirkumu, klientu apkalpošanas, loģistikas, datu pārvaldības un informācijas tehnoloģiju atbalsta jomā.

Nepārtraukta uzlabojuma (Continuous Improvement) programmas īstenošana SBS Rīgā uzsākta ar 2015. gada sākumu, kas ir viena no 3 stratēģiskajām sadaļām. Neizmantotās idejas ir viens no zudumu veidiem. SBS Rīgā ieviesa ierosinājuma sistēmu “Got It!”, kas arī ietver visu uzlabojumu projektu reģistrēšanu, izsekošanu un apbalvošanu.


Dienas kārtība:

12.45 Ierašanās pasākumā
13.00 Atklāšana
13.10 BEA jaunumi
13.20 Par uzņēmumu
13.30 Ierosinājumu sistēmas ieviešana, uzturēšana un tālākā attīstība
14.30 Kafijas pauze
15.00 Grupu darbs
15.50 Grupu darba secinājumu prezentācijas
16.40 Kopsavilkums un diskusijas
17.00 Noslēgums
 

Uzņēmuma adrese: 

Rīga, Gustava Zemgala gatve 76 ēka Valters, A ieeja
 

Automašīnu novietošanas nosacījumi:

EuroPark autostāvvieta pie ofisa, maksa par visu dienu (8.00 - 18.00) 4.00 euro vai 1.00 EUR/h.

! Dalība pasākumā BEA biedriem par brīvu.

! Piesakoties pasākumam dalībnieks piekrīt, ka pasākuma norises laikā dalībnieks var tikt fotografēts vai filmēts, un iegūtās fotogrāfijas var tikt izmantotas asociācijas publicitātes materiālos mājas lapā un sociālajos tīklos.


 

...........................................................................Pieteikties..........................................................................