Jautājumu, atbilžu vakars par VOC (Voice of Customer) 22.07.2021.
29.06.2021
Šī gada 8. jūnijā aizsākās retāk izklāstīto LEAN metožu “Jautājumu un atbilžu” vakaru sērija, kurā apskatījām metodes - A3 un PDCA. Redzot, ka biedriem ir interese un visi aktīvi piedalās pasākumā, uzdodot jautājumus un diskutējot par iztirzāto metodi, piedāvājam nākamo pasākumu par jaunu tēmu - VOC (Voice of Customer) 22. jūlija vakarā. |
||
Jautājumu, atbilžu vakars par VOC ar Everitu Ābeltiņu |
||
Klienta vēlmju un viedokļa apzināšana:
Klients palīdz uzņēmumiem uzlabot savu produktu vai pakalpojumu kvalitāti (lai produkts atbilstu tam, ko klients patiesi vēlas). |
||
MĒRĶAUDITORIJA un MĒŖKIS |
DALĪBNIEKU IEGUVUMI |
DALĪBAS MAKSA |
- Nodaļu/efektivitātes paaugstināšanas projektu vadītāji; Pasākuma mērķis:
Dalīties pieredzē ar biedriem un citiem interesentiem LEAN metožu izmantošanā. Popularizēt mazāk zināmas LEAN metodes, balstoties uz grāmatu “Praktiskais LEAN”. |
|
Pārējiem interesentiem: 55 EUR plus PVN Aicinām pieteikties līdz 21.07.2021. pulksten 12.00 |
SVARĪGI NOSACĪJUMI |
NORISES LAIKS UN VIETA |
INFORMĀCIJAI |
- Metodes apraksta izlasīšana pirms pasākuma ir OBLIGĀTA! (Autori vairāk liks uzsvaru uz citām šīs metodes pielietošanas niansēm, kas grāmatā nav pieminētas). |
Online, izmantojot tiešsaistes rīku "ZOOM". Saite dalībai pasākumā tiks nosūtīta visiem dalībniekiem, kuri būs aizpildījuši pieteikuma anketu. |
|
LEKTORE |
|
||
Everita Ābeltiņa
Nepārtrauktu uzlabojumu grupā sāka darboties 2017. gadā, kur attīstīja zināšanas par nepārtrauktu uzlabojumu aktivitātēm, metodēm un rīkiem. Klienta viedokļa un vēlmju uzklausīšana (VOC) kļuva par Everitas iecienītāko metodi, ar kuras palīdzību uzlabot savas komandas procesus un pakalpojumus, jo tas ne tikai uzlaboja attiecības ar iekšējiem klientiem, bet arī bija veids, kā iegūt tiešu atgriezenisko saiti.
Everita priecājas redzēt, ka mūsdienās arvien vairāk uzņēmumi sāk koncentrēties uz nepārtrauktu uzlabojumu kultūra. |
|
...............................................................PIETEIKTIES .............................................................. |
|