Jautājumu, atbilžu vakars par VOC (Voice of Customer) 22.07.2021.


Šī gada 8. jūnijā aizsākās retāk izklāstīto LEAN metožu “Jautājumu un atbilžu” vakaru sērija, kurā apskatījām metodes  - A3 un PDCA. Redzot, ka biedriem ir interese un visi aktīvi piedalās pasākumā, uzdodot jautājumus un diskutējot par iztirzāto metodi, piedāvājam nākamo pasākumu par jaunu tēmu -  VOC (Voice of Customer) 22. jūlija vakarā.
 

Jautājumu, atbilžu vakars par VOC ar Everitu Ābeltiņu


Otrā pasākuma metode – VOC (Voice of Customer)

Klienta vēlmju un viedokļa apzināšana:

  • palīdz pilnveidot pakalpojumu kvalitāti;
  • palīdz veidot pilnīgāku priekšstatu par zīmolu un produktu;
  • ļauj sekot līdzi attīstībai un inovācijām;
  • palīdz novērtēt preces, pakalpojuma piemērotību tirgum.

Klients palīdz uzņēmumiem uzlabot savu produktu vai pakalpojumu kvalitāti (lai produkts atbilstu tam, ko klients patiesi vēlas).
 

MĒRĶAUDITORIJA un MĒŖKIS

DALĪBNIEKU IEGUVUMI

DALĪBAS MAKSA


Mērķauditorija:

Nodaļu/efektivitātes paaugstināšanas projektu vadītāji;
- Uzņēmumu LEAN treneri;
- Visi interesenti, kas apgūst LEAN principus.

Pasākuma mērķis: 

Dalīties pieredzē ar biedriem un citiem interesentiem LEAN metožu izmantošanā. Popularizēt mazāk zināmas LEAN metodes, balstoties uz grāmatu “Praktiskais LEAN”.
 


- Kā pajautāt klientam atgriezenisko saiti?
- Kā analizēt iegūto informāciju?
- Kā pilnveidot savu pakalpojumu vai produktu, balstoties uz klienta viedokli?
- Kādas ir ieviešanas grūtības un rīcības plāns.


 


BEA biedriem: bezmaksas. 

Pārējiem interesentiem: 55 EUR plus PVN

Aicinām pieteikties līdz 21.07.2021. pulksten 12.00

SVARĪGI NOSACĪJUMI

NORISES LAIKS UN VIETA

INFORMĀCIJAI


Piesakoties pasākumam, lūgums uzrakstīt arī sev interesējošo jautājumu! (Autori tos izskatīs un sagatavos atbildes jau pirms pasākuma, kā arī atbildēs uz citiem jautājumiem, ja tam pietiks laika);

Metodes apraksta izlasīšana pirms pasākuma ir OBLIGĀTA! (Autori vairāk liks uzsvaru uz citām šīs metodes pielietošanas niansēm, kas grāmatā nav pieminētas).
 


22.07.2021., pulksten 18.00 - 19.30

Online, izmantojot tiešsaistes rīku "ZOOM".

Saite dalībai pasākumā tiks nosūtīta visiem dalībniekiem, kuri būs aizpildījuši pieteikuma anketu.


Anita Stukāne
e-pasts: anita@efektivs.lv
Mob.tālr.: +371 26466262

LEKTORE

 

 

 

Everita Ābeltiņa
Solvay Business Services Latvia
Veselības, drošības, vides un darbības nepārtrauktības nodrošināšanas speciālists

Nepārtrauktu uzlabojumu grupā sāka darboties 2017. gadā, kur attīstīja zināšanas par nepārtrauktu uzlabojumu aktivitātēm, metodēm un rīkiem.
Pēdējo pusotru gadu darbojas kā "coach" savā uzņēmumā, lai apmācītu darbiniekus uz Six Sigma Yellow Belt sertifikātiem. 

Klienta viedokļa un vēlmju uzklausīšana (VOC) kļuva par Everitas iecienītāko metodi, ar kuras palīdzību uzlabot savas komandas procesus un pakalpojumus, jo tas ne tikai uzlaboja attiecības ar iekšējiem klientiem, bet arī bija veids, kā iegūt tiešu atgriezenisko saiti. 

Everita priecājas redzēt, ka mūsdienās arvien vairāk uzņēmumi sāk koncentrēties uz nepārtrauktu uzlabojumu kultūra.
 

...............................................................PIETEIKTIES ..............................................................


! Piesakoties pasākumam dalībnieks piekrīt, ka pasākuma norises laikā dalībnieks var tikt fotografēts vai filmēts (var tikt veikti ekrānšāviņi), un iegūtie foto/video materiāli var tikt izmantoti asociācijas publicitātes materiālos mājas lapā un sociālajos tīklos.