"Kāpēc "iekāpšanai klienta kurpēs" ir nozīmīga loma jebkuru procesu uzlabošanā" 19.10.2021.


"Kāpēc "iekāpšanai klienta kurpēs" ir nozīmīga loma jebkuru procesu uzlabošanā"


Ņūorleānas universitātes vadības profesors Michael LeBeouf ir teicis: "Katra uzņēmuma lielākā vērtība ir tā klienti, jo bez klientiem uzņēmums nevar pastāvēt". Tādēļ, lai uzņēmumi varētu pastāvēt, attīstīties un kļūt efektīvāki, tiem ir jāspēj sadzirdēt klienta balsi, pakārtojot savus procesus un darbību klientu vajadzību apmierināšanai, izmantojot pēc iespējas mazāk resursus.
 

 MĒRĶAUDITORIJA

JŪS UZZINĀSIET

DALĪBAS MAKSA


- Primāri, visi tie, kuri ir uzsākuši savu darbību efektivitātes pilnveidošanā un ieviešanā;
- Tie, kuriem šī tēma ir aktuāla un/vai ir sajūta, ka zināšanas par VoC ir nepieciešamība nostiprināt;
- Visiem pārējiem interesentiem.


- Kas ir klients. Kādi ir klientu tipi;
- Kāpēc vajadzētu rūpēties par klientu apmierinātību;
- Kā "iekāpt klientu kurpēs" jeb sadzirdēt klienta balsi (VoC);
- Kas ir KSK prasības un kādēļ tās nevajadzētu ignorēt;
- VoC process un tā posmi;
- Īsi par metodēm VoC noskaidrošanai.

 


BEA biedriem: bezmaksas

BEA ekspertiem: bezmaksas

Pārējiem interesentiem: 55 EUR plus PVN

Dalībnieku skaits ierobežots - maksimums 25 dalībnieki
Aicinām pieteikties 1 pārstāvi no katra uzņēmuma. 

Aicinām pieteikties līdz 15.10.2021.
 

 NORISES VIETA

NORISES LAIKS, CITAS DETAĻAS

INFORMĀCIJAI


Online, izmantojot tiešsaistes rīku "ZOOM".

Saite dalībai pasākumā tiks nosūtīta visiem dalībniekiem, kuri būs aizpildījuši pieteikuma anketu un apmaksājuši dalību pasākumā līdz meistarklases sākumam. 


19.10.2021., pulksten 10.00 - 12.00

Dienas kārtība:

Meistarklases laikā paredzēts 10 minūšu pārtraukums

Meistarklases norises valoda: latviešu valoda
 


Anita Stukāne
e-pasts: info@efektivs.lv
Mob. tālr.: +371 26466262

 MEISTARKLASI VADĪS

 

 

Uldis Piekuss
BEA sertificēts eksperts

BEA sertificēts eksperts ar pieredzi LEAN metožu ieviešanā, uzturēšanā un pilnveidošanā mazumtirdzniecības nozarē Latvijā un ārvalstīs. Kopš 2008. gada kā lektors regulāri uzstājas dažādās auditorijās, ar mērķi veicināt izpratni par LEAN un efektivitātes uzlabošanas ideju pielietošanu ikdienā.

.....................................................Pieteikties..................................................... 


! Piesakoties pasākumam dalībnieks piekrīt, ka pasākuma norises laikā dalībnieks var tikt fotografēts vai filmēts (var tikt veikti ekrānšāviņi), un iegūtie foto/video materiāli var tikt izmantoti asociācijas publicitātes materiālos mājas lapā un sociālajos tīklos.