DNB Service Center pieredze komandu vadīšanā, izmantojot Lean un Google principus 27.04.2023. (KLĀTIENĒ)


DNB Service Center pieredze komandu vadīšanā, izmantojot Lean un Google principus

27.04.2023. no pulksten 14.00 - 16.00


2012. gadā Norvēģijas lielākā finanšu institūcija DNB BANK ASA izveidoja DNB servisa centru. Uzņēmumam ir skandināvu vadības stils un draudzīga, dinamiska un uz cilvēku orientēta darba vide. DNB servisa centra galvenais mērķis ir nodrošināt augstākā līmeņa apkalpošanu banku klientiem Norvēģijā. DNB servisa centrs ikdienā izmanto Lean metodiku. Sešu gadu laikā kopš dibināšanas DNB Rīgas servisa centra darbinieku skaits ir nepārtraukti audzis, un šobrīd tajā ir nodarbināti vairāk nekā 300 cilvēki.
 

PIEREDZĒ DALĪSIES


Svetlana Kočerova

DNB Bank ASA Latvijas filiāles vadītāja

Vadītāja un Lean entuziaste ar vairāku gadu pieredzi. Svetlana ir strādājusi DNB dažādos amatos, un viņas atbildības jomas ir bijušas šādas: Lean ieviešana un apmācības, servisu pārcelšana, filiāles administrācijas izveidošana un vadīšana, bankas operāciju pārvaldes vadīšana un dažādu efektivizācijas projektu vadīšana. Latvijas universitātes doktorantūras studente ar specializāciju efektivizācijā un Lean pielietošanā servisa nozarē.

Tas, kas vislabāk atspoguļo ikdienu: "There is nothing permanent except change." — Heraclitus un #lifetimelearning



 

 


 
Jelena Gorbačova

DNB Bank ASA Latvijas filiāles

Vadītāja ar 5 gadu pieredzi. Komandas vadībā izmanto Lean principus. Sertificēts PROSCI pārmaiņu speciālists, kā arī apgūti pamati supervīzijā/ koučingā, kas ļauj ne tikai vadīt komandu un sniegt atbalstu nepieciešamajā brīdī, bet arī iepazīt un "atvērt" darbinieku stiprās puses un veiksmīgi attīstīt talantus.

MĒRĶAUDITORIJA un MĒRĶIS

 

PASĀKUMA PLĀNS

 

DALĪBAS MAKSA


Mērķauditorija:

- Nodaļu vadītāji;
- Uzņēmumu vadītāji;
- Pārējie interesenti.

Pasākuma mērķis: 

Dalīties pieredzē ar biedriem un citiem interesentiem.

 


Visas komandas DNB Service Center izmanto Lean metodoloģiju un Google pieredzi. Aristotel projekta pieredze par psiholoģisko drošību tika ieviesta jau vairāk nekā pirms 4 gadiem. Protams, vadības pieredze gadu laikā mainās, taču dažas lietas saglabājas nemainīgas, ieskaitot vairākus instrumentus, par kuriem vēlamies BEA biedriem pastāstīt.

  • Visas komandas kopumā un Lean komandas darbības principi DNB;
  • Atskats uz psiholoģiskās drošības un Google pieredzes ieviešanu;
  • Praktiskais seminārs “Psiholoģiskā drošība”;
  • Praktiskā līderība DNB un instrumenti Lean komandas vadīšanai servisa uzņēmumā;
  • Diskusijas.

 

 


BEA biedriem: bezmaksas 

Pārējiem interesentiem: 55 EUR plus PVN

Aicinām pieteikties līdz 26.04.2023. pulksten 12.00

 

Maksimālais dalībnieku skaits: 12 dalībnieki
Aicinām no uzņēmuma pieteikties vienam dalībniekam.

SVARĪGI NOSACĪJUMI

 

NORISES LAIKS UN VIETA

 

INFORMĀCIJAI


Piesakoties pasākumam dalībnieks piekrīt, ka pasākuma norises laikā dalībnieks var tikt fotografēts vai filmēts (var tikt veikti ekrānšāviņi), un iegūtie foto/video materiāli var tikt izmantoti asociācijas publicitātes materiālos mājas lapā un sociālajos tīklos.

 


27.04.2023., pulksten 14.00 - 16.00

! KLĀTIENES PASĀKUMS 

Uzņēmuma adrese: Gustava Zemgala gatve 74 k1, Rīga, Latvija, A ieeja

Automašīnu novietošanas nosacījumi: 
Automašīnu var novietot blakus ieejais (EUROPARK maksas stāvvieta).

 

 


Anita Stukāne
e-pasts: info@efektivs.lv
Mob. tālr.: +371 26466262

..............................................................................PIETEIKTIES .............................................................................